اموزش وردپرس
07 اسفند 1399
بازاریابی محتوا
21 اسفند 1399
بازاریابی محتوا
19 اسفند 1399
طرای سایت
23 اسفند 1399
بازاریابی محتوا
25 اسفند 1399
کسب و کار اینترنتی
26 اسفند 1399
اموزش وردپرس
07 اسفند 1399
بازاریابی محتوا
19 اسفند 1399
بازاریابی محتوا
20 اسفند 1399
بازاریابی محتوا
21 اسفند 1399
Webina
سه شنبه 26 اسفند 1399
آموزش رایگان مراحل راهاندازی کسبوکار اینترنتی - ازاینجا بیزینس اینترنتی خود را شروع کنید
در این مقاله میخواهیم به آموزش رایگان مراحل راهاندازی کسبوکار اینترنتی و شروع بیزینس اینترنتی بپردازیم.
کسبوکار اینترنتی چیست
به هرگونه فعالیت برای و کسب درآمد که از طریق اینترنت و فضای مجازی باشد و اون درآمد رو به شه پایدار نگه داشت، کسب و کار اینترنتی می گوییم.
ما برای راه اندازی کسب و کار و بیزینس اینترنتی نیاز داریم یک سایت داشته باشیم که این سایت میتونه از cms هایی مثل وردپرس و جوملا و یا طراحی و کد نویسی وبسایت ساختهشده باشد
برای اینکه بتوانید ورودیهای زیادی جذب کنید باید تا میتوانید از ابزارها مختلف بازاریابی اینترنتی استفاده کنید، مثل اینستاگرام، لینک دین، آپارات، یوتیوب و تبلیغات مختلف کلیکی و ... که همه زیرشاخه دیجیتال مارکتینگ در بحث راهاندازی کسبوکار اینترنتی هستند.
بعد از راهاندازی کسبوکار اینترنتی چقدر درآمد خواهم داشت
در یک جمله، شما میتوانید نامحدود درآمدزایی کنید همانطور که جف بزوس یکی از ثروتمندان جهان که صاحب فروشگاه آمازون است، اما باید هرروز بازاریابی کنید و گستره ورودی به سایتتان را بیشتر و بیشتر کنید.
مراحل را اندازی کسبوکار اینترنتی
عموماً وقتی اسم کسبوکار اینترنتی و مراحل آن را میشنوند، میگویند چقدر ساده است.
از هر ۱۰۰ کسب و کار اینترنتی فقط ۵ تا ۸ کسب و کار موفق میشود، آن هم بعد از تلاشهای شبانه روزی خیلی زیاد و واقعاً طاقت فرسا
اما اگر بتوانید مراحله به مرحله یاد بگیرید و اجرایی کنید، مطمئن باشید شما یکی از همین ۸ کسب و کار خواهید بود، کلید اصلی موفیت در هر بازاری الالخصوص بیزینس اینترنتی، مستمر کار کردن و با دقت زیاد رقابت کردن است.
اولین مرحله، شناخت خود و مسیر است
شما باید قبل از هر چیز ببینید حوصله انجام این کسبوکار رادارید و آیا تیپ شخصیتی شما، جز آن تیپهایی است که بتوانید مرتب بازاریابی انجام دهید و خود را همیشه در دسترس مخاطب و رنک اول گوگل نگاهدارید؟
آیا مسیر رو میشناسید؟
میدانید یک کسبوکار اینترنتی را چطور باید بازاریابی کرد؟
اگر هنوز نمیدانی چطور باید خودت را بشناسی تا بتوانی یک کسبوکار اینترنتی راهاندازی کنی به سؤالات زیر پاسخ صادقانه بده
مهارت هیات چیست؟
چه کسبوکاری تو رو راضی میکند و باعث میشود شور و هیجان داشته باشی؟
موقع انجام چهکاری زمان از دستت در میرود؟
چهکاری رو بهتر از بقیه انجام میدهی؟
با این آگاهی که میدانی بیزینس ها ممکن است زمین بخورند، بازهم حاضری ریسک کنی؟
بعد از پاسخ به سؤالات بالا ادامه مقاله راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بخوان
مرحله دوم: شما باید ایدهای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید.
شما هر کسب و کاری را میتوانید اینترنتی کنید و فروش خود را از جامعه محدود به گستره نامحدود افراد در اینترنت منتقل کنید.
کافی است بعد از هر کسبوکار یک کلمه اینترنتی را بیاورید
مثلاً، قهوهفروشی + اینترنتی
صنایعدستی + اینترنتی
ارائه خدمات + اینترنتی
تقریباً ۹۵ درصد کسب و کارها میتوانند اینترنتی شوند.
بعد از انتخاب حوزه و ایده خود کار شروع میشود
کسب و کار اینترنتی خود را از کجا شروع کنیم
در هر بیزینسی رقیبانی هستند که بهتر از ما فعالیت میکنند و کسب درآمد زیادی دارند
در مرحله سوم شما باید تحلیلگر بیزینس رقبای خود باشید و از ببیند این افراد و برندها چطور کسب درآمد میکنند و چه محتواهایی را نشر میدهند
از آنجایی که در این مقاله درباره راهاندازی کسبوکار اینترنتی صحبت میکنم، نمیخواهم زیاد تخصصی بگویم اما کسبوکار اینترنتی بهشدت به تبلیغات و بازاریابی محتوا به همراه سئو سایت خوب وابسته است شما اگر بتوانید رقبای خود را خوب تحلیل کنید و آنالیز کنید، میتوانید با اجرای ترفندهای مختلف سئو به نتایج بهتری در گوگل دست پیدا کنید تصور کنید مغازهای داشته باشید که روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر وارد آن میشوند! چه اتفاقی میافتد؟ اگر روزانه یک درصد این افراد هم از شما خرید کنند شما میتواند حداقل روزی یک میلیون تومان درآمد داشته باشید. در یک کسبوکار و بیزینس اینترنتی تحلیلگر بودن شاخص بسیار مهمی است.
مرحله چهارم: شما در این مرحله باید وبسایت و شبکههای اجتماعی خود را راهاندازی کنید و محصولات خود را تأمین کنید با اداره پست وارد مذاکره شده باشید و آماده تبلیغات و فروش محصولات خود باشید. مهمترین نکته در مرحله چهارم راهاندازی کسبوکار اینترنتی، تبلیغات است، برای انجام تبلیغات کمهزینه و پربازده میتوانید از وبسایت یکتا نت کمک بگیرید.
از یک اسم و دامنه کوتاه و جذاب استفاده کنید و از خریدهاست های ارزانقیمت واقعاً خودداری کنید، هاستینگها به فکر جیب خودشان هستند، اما ممکن است یک میزبان وب سایت یا همانهاست شما که ارزان خریداری شده، شلوغ و سنگین باشد و از امنیت پاییینی برخورد دارباشد در نهایت سرعت سایت شما کم میشود و باعث میشه که کسب و کار اینترنتی شما نمره خوبی از گوگل دریافت نکنه و سئوی خوبی نداشته باشه.
در قدم اول طراحی وب سایت، اگر پول ندارید، پیشنهاد میکنم از سایتهای وردپرسی استفاده کنید.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی
در مرحله پنج شما باید یک درگاه پرداخت اینترنتی از شاپرک بگیرید، و یا اگر مجوزی و شرکت ثبتنشده داشته باشید کافیِ که یک از درگاه پرداخت واسط استفاده کنید
اگر از وردپرس استفاده میکنید میتوانید سایت خود را با افروزنه هایی مثل ووکامرس فروشگاهی کنید، ووکامرس تمام قابلیتهای یک فروشگاه اینترنتی را دارد و مطمئن است
جذب مخاطب بعد از راهاندازی کسبوکار اینترنتی
در مرحله ۶ به این نکته میپردازیم چطور باید جذب مخاطب داشته باشیم
بهصورت کلی هر کسبوکار از ۴ مرحله جذب تبدیل پولسازی حفظ تشکیلشده
برای جذب مشتری بهترین روش سئو است و بهتر آن استفاده از دیگر کانالهای ورودی مخاطب مثل اینستاگرام است که راز اصلی این جذب، تولید محتوا آموزشی برای رفع مشکل مشتری است، مشتری خوب به خود به شما جذب میشود.
بازاریابی درونگرا و بازاریابی محتوایی میتواند از این مسیر به شما کمک زیادی کند، برای مطالعه این مقاله کلیک کنید
چطور یک مشتری را وفادار کنیم
مرحله ۷ وفادار سازی مشتری است، چطوری باید کاری کنیم مشتری از ما تعریف کند و مارا به دیگران معرفی کند؟ برای این کار بی برو بگرد، من جایزه و کیفت کارت رو پیشنهاد میکنم که بالاترین بازخورد را تا حالا از آن گرفتم، شما هم انجامش بدین
در این مقاله ۷ مرحله راهاندازی کسبوکار اینترنتی رو بررسی کردیم، اگر سؤالی دارید بپرسید پاسخ میدهیم
موفق و پیروز باشید